tisdag 4 oktober 2011

Muckar ni med min mormor, muckar ni med mej

Det är ewe den allsmäktige som gästbloggar! ;)
bara så att ni vet så blev jag sjuuuukt glad för texten emilie skrev!
Hon är den bästa männsikan i hela världen , dock är det hon som
är stark och lyssnar inte på någons skit !
EMILIE, FAN VA JAG ÄLSKAR DEJ !
mmm... va kan man mer skriva när man gästbloggar...?
jag ska nu skriva klart en engelska sak och sedan kolla på tv med min mamma och förhoppningsvis decka för jag är sjukt trööött!
Och i övermorgon ( på torsdag) åker jag och min familj till spanien !
planen va att emilie skulle följa med men hon fick inte för sin morfar :/
inte bra !
Nu tror inte jag att ni inte orkar läsa mer, förmodligen har ni inte läst alls men iaf  ni kan kika in på min blogg! jag är nemnligen pro! men jag säger inte vad det heter för man vet ju inte vlika som läser..... ni kan få en ledtråd! den börjar på s och slutar med harman.blogspot.com ... HAHAHAH ! ni kommer aldrig lista ut !
ha en bra dag / ewsa

e&e&e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar