tisdag 4 oktober 2011

love you

jag vill bara berätta att jag älskar ewelina mest.
hon är den underbaraste bästavännen i världen. hon är verkligen min bästa vän.
jag kan ringa henne när jag vill och hon finns alltid där. hon är helt otrolig den tjejen.
hon har vart med om mycket, hon är stark. så stark så ingen fattar. hon tar liksom inte skit från någon.
helt otroligt fin, söt och snygg. den finaste vännen. hennes hjärta är av guld.
några av dom bästa stunderna i mitt liv har varit med denna underbara tjej.
om jag inte hade ewe i mitt liv så hade jag inte varit denna människa idag.
den bästa vän jag någonsin haft. jag älskar dej av djupet av mitt hjärta gumman.
du är guldvärd! jag vill aldrig förlora dej. för jag behöver dej vid min sida här i livet.
vi tar alla motgångar tillsammans, och alla roliga stunder delar vi.
ewelina, min ängel <3
all kärlek till dej !
puss / emilie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar