torsdag 15 september 2011

för jag vet hur tårar smakar jag vet hur läppar ler och jag vet hur kroppen skakar när den inte orkar mer.

dagen idag sög verkligen. den toppar lätt sämsta dagen listan.
ja ska fortsätta med mina framsteg och inte låta någon hindra mej.
ser bara framåt nu, skiter fullständigt i dina åsikter just nu.
skolan är en kort tid på dagen när man pluggar, det klarar jag själv.
efter skolan har jag mina fantastiska vänner & kille iaf, så varför klaga ? 
va på konfa nu också, va med erika emma olivia sen fanns det massa andra också.
ska bli sjukt kul ändå, är inte överdrivet kristen men det lär ju ändras ;d 
nu ska ja ner och titta på superstars & äta något.
SAKNAR EWE SÅ JÄVLA MYCKET, sover hos henne imon.
världens bästa vän.







minnerna med dej kommer aldrig blekna hjärtat . 
puss /emilie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar